BALAN C. STEFANA-MEDITATOR
CIF: 20059762
STR.
PRIMAVERII 7/C/2, BACAU
JUDETUL BACAU,
ROMANIA
TELEFON: 0743 82 10 06
EMAIL:
cambridge_house@yahoo.com
C O N T
R A C T D E P R E S T A R I S E R V I C I I
NUMAR……/DATA…………………….
I. PARTILE CONTRACTANTE
- BALAN C.
STEFANA-MEDITATOR, cu sediul
social in municipul BACAU, str. Primaverii nr.7/C/2, jud. Bacau, CIF
20059762, reprezentata de Balan
Stefana, CNP 2790621221222, CI ZC 179541, in calitate de PRESTATOR
Si
- Cursantul ………..……………………………………………………..., domiciliat (a) in ………..……….. , str………………………………………..nr………, identificat (a) cu actul de identitate seria …… nr. ……..………., telefon ………………………………………….……………, email……………….…………, in calitate de BENEFICIAR................................................................................................................................
II. OBIECTUL CONTRACTULUI
II.
1. OFERTA DE BAZA
Pregătirea în domeniul limbilor străine şi al dobândirii abilităţilor de
conversaţie, cod CAEN 8559, constând in dobândirea si/sau perfecționarea cunoștințelor
de limba ENGLEZĂ și/sau FRANCEZĂ de
către BENEFICIAR la sediul prestatorului sau online.
II. 2. NUMAR DE CURSANTI SI PLASAREA IN GRUPE DE
STUDIU
Grupele vor fi formate din maximum 10 cursanti. Plasarea
in grupele de studiu se face pe baza unui test de nivel, cu exceptia
cursantilor de nivel 0.
III. COSTUL ȘI PLATA CONTRACTULUI
III.1. Costul unei sedinte de curs este de 50 RON. Durata
unei ședințe este de 100 min.
III.2. Costul unei ședinte de simulare de examen
Cambridge/IELTS/DELF/DALF etc (fără partea de PROBĂ ORALĂ) este de 50 RON. În măsura în care simulările
au fost programate, acestea se pot asimila ca și ședințe de pregătire în cadrul
abonamentului.
III.3. Costul unui abonament de 5 ședințe consecutive
este de 200 lei. Achitarea acestuia se face în avans, iar prezența la aceste
ședințe este obligatorie, în caz de absență, nu se vor restitui banii și nici
nu se vor acorda alte ședințe. Excepția de la regulă o reprezintă cazul de
îmbolnăvire sau o problemă personală sau profesională care a dus la absentarea
de la ședință și doar pe baza unui act justificativ (adeverință medicală, ordin
de deplasare etc) și pentru cel mult o ședință
din cadrul abonamentului se va acorda o altă ședință pentru absența
motivată.
III.4. Pentru 2 sau mai multi membri ai familiei care
frecventeaza cursurile, se acorda o reducere. Costul unui abonament redus de 5
sedinte consecutive este de 180 lei. Acest tarif se aplică și acelor cursanti
care participa la doua sedinte de curs pe saptamana, in limita locurilor
disponibile, (cu conditia sa participe la ambele cursuri, in caz contrar
acestia vor plati 200 lei/abonament), cursantilor minori orfani de un
parinte/ambii parinti si cursantilor cu dizabilitati. Achitarea abonamentului
se face în avans, iar prezența la aceste ședințe este obligatorie, în caz de
absență, nu se vor restitui banii și nici nu se vor acorda alte ședințe.
Excepția de la regulă o reprezintă cazul de îmbolnăvire sau o problemă
personală sau profesională care a dus la absentarea de la ședință și doar pe
baza unui act justificativ (adeverință medicală, ordin de deplasare etc) și pentru cel mult o ședință din cadrul
abonamentului se va acorda o altă ședință pentru absența motivată.
III.5.
Tariful la ședință de nivel preșcolar, pentru grupa de 4-5 ani este de 40
RON/50 min.
III.6 Costul unui abonament de 5 ședințe consecutive pentru
copii de nivel preșcolar, grupa de 4-5 ani, este de 150 lei. Achitarea acestuia se face în avans, iar prezența la
aceste ședințe este obligatorie, în caz de absență, nu se vor restitui banii și
nici nu se vor acorda alte ședințe. Excepția de la regulă o reprezintă cazul de
îmbolnăvire sau o problemă personală sau profesională care a dus la absentarea
de la ședință și doar pe baza unui act justificativ (adeverință medicală, ordin
de deplasare etc) și pentru cel mult o
ședință din cadrul abonamentului se va acorda o altă ședință pentru absența
motivată.
III.7. Pentru
2 sau mai multi membri ai familiei care frecventeaza cursurile de nivel preșcolar,
grupa de 4-5 ani, se acorda o reducere. Costul unui abonament redus de 5
sedinte consecutive este de 130 lei. Acest tarif se aplică și cursantilor
minori orfani de un parinte/ambii parinti si cursantilor cu dizabilitati.
Achitarea abonamentului se face în avans, iar prezența la aceste ședințe este
obligatorie, în caz de absență, nu se vor restitui banii și nici nu se vor
acorda alte ședințe. Excepția de la regulă o reprezintă cazul de îmbolnăvire
sau o problemă personală sau profesională care a dus la absentarea de la
ședință și doar pe baza unui act justificativ (adeverință medicală, ordin de
deplasare etc) și pentru cel mult o
ședință din cadrul abonamentului se va acorda o altă ședință pentru absența
motivată.
III.8. Pentru cursurile individuale de tipul ‘’one-to-one’’ tariful unei sedinte de curs este de 120 RON/100
minute.
III.9. Plata abonamentului se va face in avans pentru
toate cele 5 sedinte, iar plata tarifului la sedinta se va face la inceputul
fiecarei sedinte.
III.10. Plata se va face in numerar sau prin OP in
conturile Prestatorului (Balan C Stefana Meditator) sau prin intermediul cardului la linkul https://engleza-bacau.blogspot.com/p/tarife.html:
ING: RO83INGB0000999906136898
TRANSILVANIA: RO45BTRLRONCRT0044746402 -
REVOLUT: GB24 REVO 0099 7012 3470 65
ING: RO83INGB0000999906136898
TRANSILVANIA: RO45BTRLRONCRT0044746402 -
REVOLUT: GB24 REVO 0099 7012 3470 65
IV. OBLIGATII ALE PARTILOR
PRESTATORUL are urmatoarele obligatii:
IV.1. sa puna
la dispozitia Beneficiarului sali dotate corespunzator desfasurarii in conditii
optime a sedintelor de pregatire, sala de curs sau platforma live Zoom Pro ;
IV.2. sa organizeze programa de lucru a
cursului. Costul manualelor de curs vor fi suportate de Beneficiar.
IV.3.
sa colaboreze cu formatori calificați (Licentiat Facultate Litere/Pedagogie
si/sau certificare internationala TEFL/CELTA)
IV.4.
sa anunte Beneficiarul de eventualele anulari sau reprogramari ale sedintelor de curs, in cazul
imposibilitatii sustinerii acestora de catre profesor
IV.5. Prestatorul se obliga sa monitorizeze nivelul de
pregatire al Beneficiarului, inainte de examenele pe care acesta urmeaza sa le
sustina, prin simulari ale acelor examene.
IV.6. Prestatorul nu este raspunzator pentru eventualele
calificative nesatisfacatoare obtinute de Beneficiar la examenele sau
concursurile la care acesta participa, obligatia Prestatorului fiind una de
diligenta, nu una de rezultat
IV.7. Va utiliza datele primite de la cursanti si
reprezentantii acestora respectand conditiile de confidentialitate din Legea
nr. 677/2001
BENEFICIARUL are urmatoarele obligatii:
IV.7. Sa participe la
toate sedintele de pregatire aferente perioadei contractuale.
IV.8. Sa respecte termenul
de plata.
IV.9. Sa informeze
Prestatorul cu cel putin 24 de ore inainte despre neparticiparea sa la sedinta
de pregatire in cazul tarifului la sedinta. In caz contrar, Beneficiarul va
achita integral costul unei sedinte de pregatire. In cazul abonamentului, se
vor aplica prevederile III.3 si III.5.
IV.10. Sa urmeze
indicatiile profesorului cu privire la modul de pregatire, teme, sa participe
la simularile de examene (Cambridge/IELTS/BULATS/DELF/DALF etc) cel putin o
data pe luna in anul sustinerii examenului si o data la doua luni in general
(in cazul in care acesta doreste sa sustina un examen)
IV.11. Reprezentantul
legal al Beneficiarului minor are obligatia sa ia legatura cu profesorul cel
putin o data pe luna pentru detalii legate de evolutia cursantului
IV.12 Sa se comporte si sa vorbeasca civilizat cu
Prestatorul si Colaboratorii acestuia
IV.13 În cazul în care
dorește susținerea unui examen Cambridge, să se înscrie la sesiunile de
examinare organizate de Prestator
IV.14 Sa accepte instalarea camerelor de luat vederi in
cadrul salilor de curs si filmarea cursantilor pentru motive de securitate
IV.15 Sa accepte schimbarea profesorului in timpul
contractului, in cazul in care Prestatorul nu mai poate continua colaborarea cu
respectiva terta parte.
IV.16 Sa păstreze în bună stare materialele didactice,
mobilierul și dotările. În cazul în care Beneficiarul deteriorează sau distruge
parțial sau total materialele didactice, mobilierul sau dotările, Prestatorul
va primi despăgubiri conforme cu distrugerile efectuate.
V. FORTA MAJORA
V.1 Forţa majoră este constatată de o autoritate competentă.
V.2 Forţa majoră exonerează părţile contractante de îndeplinirea
obligaţiilor asumate prin prezentul contract, pe toată perioada în care aceasta
acţionează.
V.3. Îndeplinirea contractului va fi suspendată în perioada de acţiune a
forţei majore, dar fără a prejudicia drepturile ce li se cuveneau părţilor până
la apariţia acesteia.
VI.
INCETAREA
CONTRACTULUI
VI.1. Contractul inceteaza in conditiile legii, prin executare, prin
acordul de vointa al partilor, la expirarea termenului, prin denuntare
unilaterala, prin imposibilitate fortuita de executare, precum si in orice alte
cauze prevazute de lege.
VI.2. Cursurile se suspenda in
timpul vacantelor scolare si sarbatorilor legale. În cazul în care se dorește susținerea ședințelor
în timpul vacanțelor, Beneficiarul sau Reprezentatntul său legal vor notifica
în scris Prestatorul, care, în funcție de disponibilități, va organiza grupe de
pregătire.
VI.3. Oricare din parti are
posibilitatea denuntarii unilaterale a contractului ca urmare a neindeplinirii
sau indeplinirii cu intarziere a obligatiilor contractuale.
VI.4. Partea care denunta contractul are obligatia de a
notifica cealalta parte cu cel putin 7 zile inainte de data incetarii.
VII.
ALTE CLAUZE
VII.1. Orice litigii intre partile contractante se vor solutiona pe cale
amiabila.
VII.2. In situatia in care partile
nu reuşesc să rezolve în mod amiabil o divergenţă contractuală, competenta solutionarii revine instantei de
judecata
VII.3. Beneficiarul își asumă dreptul de a cesiona parțial sau total
drepturile și/sau obligațiile ce îi incumbă în baza prezentului contract în
baza contractelor cu colaboratorii.
VII.4. Beneficiarul nu își asumă responsabilitatea pentru calitatea
serviciilor terților (de exemplu furnizori de examene Cambridge, tabere etc),
cu excepția profesorilor colaboratori.
VIII. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
ÎN SCOPUL ÎNCHEIERII ȘI EXECUTĂRII CONTRACTULUI.
VIII.1.
Datele cu caracter personal furnizate de fiecare Parte cu privire la
reprezentantului legal si/sau ale persoanei de contact si/sau ale oricărui
angajat implicat în executarea Contractului („Reprezentantul"), respectiv:
nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon ale Reprezentantului vor fi
prelucrate de Prestator, respectiv de Beneficiar, in scopul încheierii și
executării prezentului Contract, respectiv în scopul furnizării de către
Prestator către Beneficiar a serviciilor de cursuri de limbi straine
(„Serviciile"), pe întreaga durată a Contractului (sau, după caz, cel
târziu până la data încetării colaborării dintre Prestator sau Beneficiar și
reprezentantul legal sau persoana de contact respectivă).
VIII.2. În mod specific, datele personale ale
Reprezentatului pot fi prelucrate pentru: (i) comunicarea dintre Părți, (ii)
lansarea și acceptarea unor comenzi, (iii) furnizarea de către Prestator a Serviciilor
în condițiile agreate prin Contract, (iv) emiterea si plata facturilor aferente
Serviciilor prestate, (v) recuperarea prin societăți specializate in recuperări
creanțe, sau in justiție a sumelor datorate de Beneficiar Prestatorului, (vi)
transmiterea Contractului către consultanții fiecărei Părți în scop de
efectuare audit financiar, sau, după caz (vii) investigarea de către autorități
a fraudelor/infracțiunilor/contravențiilor, la solicitarea expresă a acestora
si in conformitate cu dispozițiile legale aplicabile. Nici una dintre Părți nu
va utiliza datele personale menționate la paragraful (1) în alte scopuri decât
cele indicate în prezentul Art. [14].
VIII.3. Fiecare dintre Părți declară și garantează că are un
temei legal pentru prelucrarea datelor menționate la paragraful (1) (inclusiv a
obținut, dacă este cazul, consimțământul prealabil, expres, clar si specific al
Reprezentantului ale cărui date sunt furnizate celeilalte Părți) in scopurile
si prin mijloacele menționate mai sus. Totodată, fiecare Parte își asumă
obligația de a notifica cealaltă Parte în cel mult 5 (cinci) zile lucrătoare
asupra modificării/schimbării temeiului legal al prelucrării datelor conform
celor menționate în prezentul paragraf, respectiv al modificării datelor Reprezentantului.
VIII.4. Fiecare Parte garantează că
a implementat toate măsurile tehnice și organizatorice pentru asigurarea
securității datelor prelucrate de oricare dintre acestea în executarea
Contractului (inclusiv, datele personale ale Reprezentatului si/sau procesele
relevante), împotriva distrugerii ilegale sau a pierderii accidentale,
deteriorării, modificării, divulgării sau accesului neautorizat, în special
atunci când prelucrarea presupune transmiterea datelor într-o rețea, precum și
împotriva oricărei alte forme ilegale de prelucrare.
VIII.5. În cazul în care Prestatorul respectiv Beneficiarul
încetează colaborarea cu Reprezentantul, Părțile: (i) vor modifica prevederile
Contractului prin eliminarea oricăror referințe la datele persoanele ale
Reprezentatului, și (ii) nu vor mai utiliza aceste date în documentele emise în
executarea Contractului (e.g. facturile aferente Serviciilor prestate).
VIII.6. Datele personale ale Reprezentantului nu pot fi
transferate către alte terțe părți decât cu acordul prealabil scris al
celeilalte Părți, cu excepția terților către care este permisă divulgarea
conform prezentului Contract sau legislației relevante (e.g. auditorii
financiari ai Părții [a se indica alti terti]).
VIII.7. La încetarea Contractului, indiferent de
motiv, fiecare Parte va preda cu promptitudine celeilalte Părți toate
documentele care se află în posesia sa și rezultatele prelucrării sau
utilizării care rezultă din (se referă la) relația contractuală, inclusiv cele
care conțin datele Reprezentantului. Datele deținute pe orice suport de stocare
ale Prestatorului sau ale Beneficiarului (incluzând, dar fără a se limita la,
hard disk-uri, stick-uri USB, CD-ROM-uri, etc.) vor fi apoi șterse în mod
iremediabil și fără a putea fi recuperate, exceptând cazul în care Partea
respectivă este obligată să le rețină o perioadă specifică conform cerințelor
legislației aplicabile.
VIII.8. Fiecare Parte va notifica cealaltă Parte cu privire la
orice încălcări (sau neregularități în prelucrarea datelor care atrag
încălcarea) protecției datelor, incluzând, dar fără a se limita la, incidente
legate de securitatea datelor și pierderi de date presupuse sau care pot fi
efectiv urmărite. Fără a aduce atingere prevederilor de mai sus, Partea care se
află în culpă va despăgubi cealaltă Parte și, dacă este cazul, persoanele
vizate afectate, pentru orice pretenții rezultând din încălcarea obligațiilor
și angajamentelor privind protecția datelor personale.
VIII.9. Beneficiarul ESTE ( )/NU
ESTE ( ) de acord cu efectuarea de
fotografii sau filmări în timpul orelor de curs în scopul promovării
activității centrului (a se pune un X in paranteza exprimând opțiunea dorită).
Prezentul contract se incheie
incepand cu data semnării până la .........................
Prezentul contract s-a incheiat in doua exemplare originale, câte unul
pentru fiecare dintre parti.
PRESTATOR
, BENEFICIAR, Reprezentant
legal
BALAN C. STEFANA-MEDITATOR
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu