TERMENI SI CONDITII CURSURI DE LIMBI STRAINE


 
 BALAN C. STEFANA-MEDITATOR
CIF: 20059762
STR. PRIMAVERII 7/C/2, BACAU
JUDETUL BACAU, ROMANIA
TELEFON: 0743 82 10 06      
EMAIL: cambridge_house@yahoo.com



C O N T R A C T   D E    P R E S T A R I  S E R V I C I I
NUMAR……/DATA…………………….

I.  PARTILE CONTRACTANTE

  1. BALAN C. STEFANA-MEDITATOR, cu sediul social in municipul BACAU, str. Primaverii nr.7/C/2, jud. Bacau, CIF 20059762, reprezentata de Balan Stefana, CNP 2790621221222, CI ZC 179541,  in calitate de PRESTATOR

               Si

  1. Cursantul ………..……………………………………………………..., domiciliat (a) in ………..……….. , str………………………………………..nr………, identificat (a) cu actul de identitate seria …… nr. ……..………., telefon ………………………………………….……………, email……………….…………, in calitate de BENEFICIAR................................................................................................................................

II. OBIECTUL CONTRACTULUI


              II. 1.  OFERTA DE BAZA

Pregătirea în domeniul limbilor străine şi al dobândirii abilităţilor de conversaţie, cod CAEN 8559, constând in dobândirea si/sau perfecționarea cunoștințelor de limba ENGLEZĂ și/sau FRANCEZĂ de către BENEFICIAR la sediul prestatorului sau online. 

II. 2.  NUMAR DE CURSANTI SI PLASAREA IN GRUPE DE STUDIU
Grupele vor fi formate din maximum 10 cursanti. Plasarea in grupele de studiu se face pe baza unui test de nivel, cu exceptia cursantilor de nivel 0.

III.  COSTUL ȘI PLATA CONTRACTULUI

III.1. Costul unei sedinte de curs este de 50 RON. Durata unei ședințe este de 100 min.
III.2. Costul unei ședinte de simulare de examen Cambridge/IELTS/DELF/DALF etc (fără partea de PROBĂ ORALĂ)  este de 50 RON. În măsura în care simulările au fost programate, acestea se pot asimila ca și ședințe de pregătire în cadrul abonamentului.
III.3. Costul unui abonament de 5 ședințe consecutive este de 200 lei. Achitarea acestuia se face în avans, iar prezența la aceste ședințe este obligatorie, în caz de absență, nu se vor restitui banii și nici nu se vor acorda alte ședințe. Excepția de la regulă o reprezintă cazul de îmbolnăvire sau o problemă personală sau profesională care a dus la absentarea de la ședință și doar pe baza unui act justificativ (adeverință medicală, ordin de deplasare etc) și pentru cel mult o ședință din cadrul abonamentului se va acorda o altă ședință pentru absența motivată.
III.4. Pentru 2 sau mai multi membri ai familiei care frecventeaza cursurile, se acorda o reducere. Costul unui abonament redus de 5 sedinte consecutive este de 180 lei. Acest tarif se aplică și acelor cursanti care participa la doua sedinte de curs pe saptamana, in limita locurilor disponibile, (cu conditia sa participe la ambele cursuri, in caz contrar acestia vor plati 200 lei/abonament), cursantilor minori orfani de un parinte/ambii parinti si cursantilor cu dizabilitati. Achitarea abonamentului se face în avans, iar prezența la aceste ședințe este obligatorie, în caz de absență, nu se vor restitui banii și nici nu se vor acorda alte ședințe. Excepția de la regulă o reprezintă cazul de îmbolnăvire sau o problemă personală sau profesională care a dus la absentarea de la ședință și doar pe baza unui act justificativ (adeverință medicală, ordin de deplasare etc) și pentru cel mult o ședință din cadrul abonamentului se va acorda o altă ședință pentru absența motivată.
III.5. Tariful la ședință de nivel preșcolar, pentru grupa de 4-5 ani este de 40 RON/50 min.
III.6   Costul unui abonament de 5 ședințe consecutive pentru copii de nivel preșcolar, grupa de 4-5 ani, este de 150 lei. Achitarea acestuia se face în avans, iar prezența la aceste ședințe este obligatorie, în caz de absență, nu se vor restitui banii și nici nu se vor acorda alte ședințe. Excepția de la regulă o reprezintă cazul de îmbolnăvire sau o problemă personală sau profesională care a dus la absentarea de la ședință și doar pe baza unui act justificativ (adeverință medicală, ordin de deplasare etc) și pentru cel mult o ședință din cadrul abonamentului se va acorda o altă ședință pentru absența motivată.
III.7.  Pentru 2 sau mai multi membri ai familiei care frecventeaza cursurile de nivel preșcolar, grupa de 4-5 ani, se acorda o reducere. Costul unui abonament redus de 5 sedinte consecutive este de 130 lei. Acest tarif se aplică și cursantilor minori orfani de un parinte/ambii parinti si cursantilor cu dizabilitati. Achitarea abonamentului se face în avans, iar prezența la aceste ședințe este obligatorie, în caz de absență, nu se vor restitui banii și nici nu se vor acorda alte ședințe. Excepția de la regulă o reprezintă cazul de îmbolnăvire sau o problemă personală sau profesională care a dus la absentarea de la ședință și doar pe baza unui act justificativ (adeverință medicală, ordin de deplasare etc) și pentru cel mult o ședință din cadrul abonamentului se va acorda o altă ședință pentru absența motivată.
III.8. Pentru cursurile individuale de tipul ‘’one-to-one’’ tariful  unei sedinte de curs este de 120 RON/100 minute.
III.9. Plata abonamentului se va face in avans pentru toate cele 5 sedinte, iar plata tarifului la sedinta se va face la inceputul fiecarei sedinte.
III.10. Plata se va face in numerar sau prin OP in conturile Prestatorului (Balan C Stefana Meditator) sau prin intermediul cardului la linkul https://engleza-bacau.blogspot.com/p/tarife.html:  
ING: RO83INGB0000999906136898
TRANSILVANIA: RO45BTRLRONCRT0044746402 - 
REVOLUT: GB24 REVO 0099 7012 3470 65 

IV.  OBLIGATII ALE PARTILOR


          PRESTATORUL are urmatoarele obligatii:

                      IV.1. sa puna la dispozitia Beneficiarului sali dotate corespunzator desfasurarii in conditii optime a sedintelor de pregatire, sala de curs sau platforma live Zoom Pro ;
                        IV.2. sa organizeze programa de lucru a cursului. Costul manualelor de curs vor fi suportate de Beneficiar.
                        IV.3. sa colaboreze cu formatori calificați (Licentiat Facultate Litere/Pedagogie si/sau certificare internationala TEFL/CELTA)
                        IV.4. sa anunte Beneficiarul de eventualele anulari sau reprogramari ale sedintelor de curs, in cazul imposibilitatii sustinerii acestora de catre profesor
                        IV.5. Prestatorul se obliga sa monitorizeze nivelul de pregatire al Beneficiarului, inainte de examenele pe care acesta urmeaza sa le sustina, prin simulari ale acelor examene.
IV.6. Prestatorul nu este raspunzator pentru eventualele calificative nesatisfacatoare obtinute de Beneficiar la examenele sau concursurile la care acesta participa, obligatia Prestatorului fiind una de diligenta, nu una de rezultat
IV.7. Va utiliza datele primite de la cursanti si reprezentantii acestora respectand conditiile de confidentialitate din Legea nr. 677/2001

          BENEFICIARUL are urmatoarele obligatii:

            IV.7. Sa participe la toate sedintele de pregatire aferente perioadei contractuale.
            IV.8. Sa respecte termenul de plata.
            IV.9. Sa informeze Prestatorul cu cel putin 24 de ore inainte despre neparticiparea sa la sedinta de pregatire in cazul tarifului la sedinta. In caz contrar, Beneficiarul va achita integral costul unei sedinte de pregatire. In cazul abonamentului, se vor aplica prevederile III.3 si III.5.
            IV.10. Sa urmeze indicatiile profesorului cu privire la modul de pregatire, teme, sa participe la simularile de examene (Cambridge/IELTS/BULATS/DELF/DALF etc) cel putin o data pe luna in anul sustinerii examenului si o data la doua luni in general (in cazul in care acesta doreste sa sustina un examen)
            IV.11. Reprezentantul legal al Beneficiarului minor are obligatia sa ia legatura cu profesorul cel putin o data pe luna pentru detalii legate de evolutia cursantului
            IV.12  Sa se comporte si sa vorbeasca civilizat cu Prestatorul si Colaboratorii acestuia
            IV.13 În cazul în care dorește susținerea unui examen Cambridge, să se înscrie la sesiunile de examinare organizate de Prestator
IV.14 Sa accepte instalarea camerelor de luat vederi in cadrul salilor de curs si filmarea cursantilor pentru motive de securitate
IV.15 Sa accepte schimbarea profesorului in timpul contractului, in cazul in care Prestatorul nu mai poate continua colaborarea cu respectiva terta parte.
IV.16 Sa păstreze în bună stare materialele didactice, mobilierul și dotările. În cazul în care Beneficiarul deteriorează sau distruge parțial sau total materialele didactice, mobilierul sau dotările, Prestatorul va primi despăgubiri conforme cu distrugerile efectuate.

V. FORTA MAJORA

V.1 Forţa majoră este constatată de o autoritate competentă.
V.2 Forţa majoră exonerează părţile contractante de îndeplinirea obligaţiilor asumate prin prezentul contract, pe toată perioada în care aceasta acţionează.
V.3. Îndeplinirea contractului va fi suspendată în perioada de acţiune a forţei majore, dar fără a prejudicia drepturile ce li se cuveneau părţilor până la apariţia acesteia.

VI.           INCETAREA CONTRACTULUI

VI.1. Contractul inceteaza in conditiile legii, prin executare, prin acordul de vointa al partilor, la expirarea termenului, prin denuntare unilaterala, prin imposibilitate fortuita de executare, precum si in orice alte cauze prevazute de lege.
           VI.2. Cursurile se suspenda in timpul vacantelor scolare si sarbatorilor legale.  În cazul în care se dorește susținerea ședințelor în timpul vacanțelor, Beneficiarul sau Reprezentatntul său legal vor notifica în scris Prestatorul, care, în funcție de disponibilități, va organiza grupe de pregătire.
            VI.3. Oricare din parti are posibilitatea denuntarii unilaterale a contractului ca urmare a neindeplinirii sau indeplinirii cu intarziere a obligatiilor contractuale.
VI.4. Partea care denunta contractul are obligatia de a notifica cealalta parte cu cel putin 7 zile inainte de data incetarii.
           

VII.       ALTE CLAUZE

VII.1. Orice litigii intre partile contractante se vor solutiona pe cale amiabila.
 VII.2. In situatia in care partile nu reuşesc să rezolve în mod amiabil o divergenţă contractuală,  competenta solutionarii revine instantei de judecata
VII.3. Beneficiarul își asumă dreptul de a cesiona parțial sau total drepturile și/sau obligațiile ce îi incumbă în baza prezentului contract în baza contractelor cu colaboratorii.
VII.4. Beneficiarul nu își asumă responsabilitatea pentru calitatea serviciilor terților (de exemplu furnizori de examene Cambridge, tabere etc), cu excepția profesorilor colaboratori.

VIII.     PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ÎN SCOPUL ÎNCHEIERII ȘI EXECUTĂRII CONTRACTULUI.

VIII.1.   Datele cu caracter personal furnizate de fiecare Parte cu privire la reprezentantului legal si/sau ale persoanei de contact si/sau ale oricărui angajat implicat în executarea Contractului („Reprezentantul"), respectiv: nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon ale Reprezentantului vor fi prelucrate de Prestator, respectiv de Beneficiar, in scopul încheierii și executării prezentului Contract, respectiv în scopul furnizării de către Prestator către Beneficiar a serviciilor de cursuri de limbi straine („Serviciile"), pe întreaga durată a Contractului (sau, după caz, cel târziu până la data încetării colaborării dintre Prestator sau Beneficiar și reprezentantul legal sau persoana de contact respectivă).


VIII.2.  În mod specific, datele personale ale Reprezentatului pot fi prelucrate pentru: (i) comunicarea dintre Părți, (ii) lansarea și acceptarea unor comenzi, (iii) furnizarea de către Prestator a Serviciilor în condițiile agreate prin Contract, (iv) emiterea si plata facturilor aferente Serviciilor prestate, (v) recuperarea prin societăți specializate in recuperări creanțe, sau in justiție a sumelor datorate de Beneficiar Prestatorului, (vi) transmiterea Contractului către consultanții fiecărei Părți în scop de efectuare audit financiar, sau, după caz (vii) investigarea de către autorități a fraudelor/infracțiunilor/contravențiilor, la solicitarea expresă a acestora si in conformitate cu dispozițiile legale aplicabile. Nici una dintre Părți nu va utiliza datele personale menționate la paragraful (1) în alte scopuri decât cele indicate în prezentul Art. [14].


VIII.3.    Fiecare dintre Părți declară și garantează că are un temei legal pentru prelucrarea datelor menționate la paragraful (1) (inclusiv a obținut, dacă este cazul, consimțământul prealabil, expres, clar si specific al Reprezentantului ale cărui date sunt furnizate celeilalte Părți) in scopurile si prin mijloacele menționate mai sus. Totodată, fiecare Parte își asumă obligația de a notifica cealaltă Parte în cel mult 5 (cinci) zile lucrătoare asupra modificării/schimbării temeiului legal al prelucrării datelor conform celor menționate în prezentul paragraf, respectiv al modificării datelor Reprezentantului.


VIII.4.  Fiecare Parte garantează că a implementat toate măsurile tehnice și organizatorice pentru asigurarea securității datelor prelucrate de oricare dintre acestea în executarea Contractului (inclusiv, datele personale ale Reprezentatului si/sau procesele relevante), împotriva distrugerii ilegale sau a pierderii accidentale, deteriorării, modificării, divulgării sau accesului neautorizat, în special atunci când prelucrarea presupune transmiterea datelor într-o rețea, precum și împotriva oricărei alte forme ilegale de prelucrare.


VIII.5.   În cazul în care Prestatorul respectiv Beneficiarul încetează colaborarea cu Reprezentantul, Părțile: (i) vor modifica prevederile Contractului prin eliminarea oricăror referințe la datele persoanele ale Reprezentatului, și (ii) nu vor mai utiliza aceste date în documentele emise în executarea Contractului (e.g. facturile aferente Serviciilor prestate).


VIII.6.    Datele personale ale Reprezentantului nu pot fi transferate către alte terțe părți decât cu acordul prealabil scris al celeilalte Părți, cu excepția terților către care este permisă divulgarea conform prezentului Contract sau legislației relevante (e.g. auditorii financiari ai Părții [a se indica alti terti]).


VIII.7.      La încetarea Contractului, indiferent de motiv, fiecare Parte va preda cu promptitudine celeilalte Părți toate documentele care se află în posesia sa și rezultatele prelucrării sau utilizării care rezultă din (se referă la) relația contractuală, inclusiv cele care conțin datele Reprezentantului. Datele deținute pe orice suport de stocare ale Prestatorului sau ale Beneficiarului (incluzând, dar fără a se limita la, hard disk-uri, stick-uri USB, CD-ROM-uri, etc.) vor fi apoi șterse în mod iremediabil și fără a putea fi recuperate, exceptând cazul în care Partea respectivă este obligată să le rețină o perioadă specifică conform cerințelor legislației aplicabile.


VIII.8.    Fiecare Parte va notifica cealaltă Parte cu privire la orice încălcări (sau neregularități în prelucrarea datelor care atrag încălcarea) protecției datelor, incluzând, dar fără a se limita la, incidente legate de securitatea datelor și pierderi de date presupuse sau care pot fi efectiv urmărite. Fără a aduce atingere prevederilor de mai sus, Partea care se află în culpă va despăgubi cealaltă Parte și, dacă este cazul, persoanele vizate afectate, pentru orice pretenții rezultând din încălcarea obligațiilor și angajamentelor privind protecția datelor personale.

VIII.9. Beneficiarul ESTE (   )/NU ESTE (   ) de acord cu efectuarea de fotografii sau filmări în timpul orelor de curs în scopul promovării activității centrului (a se pune un X in paranteza exprimând opțiunea dorită).


 Prezentul contract se incheie incepand cu data semnării până la .........................
Prezentul contract s-a incheiat in doua exemplare originale, câte unul pentru fiecare dintre parti.


PRESTATOR ,                             BENEFICIAR,             Reprezentant
                                                                                               legal
BALAN C. STEFANA-MEDITATOR          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu